21 Mayıs 2014 Çarşamba

ÖZ GEÇMİŞ




                     Ben  37 derece Kuzey enlemleri ve 38 derece Doğu boylamları arasında yer alan, kışları GAP projesinin de etkisiyle daha önceki yıllara göre daha ılıman geçen, genel geçim kaynağı tarım olan Şanlıurfa ilinin Halfeti ilçesine bağlı Ortayol Köyünde 29 Ekim 1992 yılında doğdum.
İlk okul eğitimimi köyümde tamamladım. Orta okul ve lise öğrenimimi Fırat nehri kıyısında yer alan halkının genelde fıstık tarımı ile uğraşan ve bir endemik bitki olan Siyah Gülü ile meşhur Halfeti ilçesinde tamamladım.

                   2013 yılında ise ülkemizin güney ege bölgesinde yer alan ve genel geçim kaynağı turizm olan
ülkemizin en çok yağış alan ikinci bölgesi olan Muğla iline bağlı Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği bölümüne yerleştim ve halen öğrenimimi Muğla'da sürdürmekteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder